Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen. Als u de informatie die u zoekt niet kunt vinden, helpen wij u graag.
Hoe kan ik contact opnemen met JardinChic?
Via ons contactformulier
Per e-mail [email protected]
U kunt ons bereiken van maandag tot vrijdag, 9H00-12H30 13H00-16H30
- Kan ik veilig betalen via de website?
- Ja, Jardinchic maakt gebruik van een beveiligd betalingssysteem met SSL encryptie-technologie. Dat is een van de meest gebruikte en meest effectieve methoden in de wereld. Credit card gegevens worden versleuteld. JardinChic slaat geen bankgegevens op.
- Op welke manieren kan ik betalen?
- Via Ideal
Via CreditCard
Via PayPal
Deze opties zijn beschikbaar tijdens het afrekenen - Hoe wordt omgegaan met mijn gegevens?
- Informatie die u via de website invoert (o.a. afleveradres, telefoonnummer, e-mail) worden niet aan derden verstrekt, met uitzondering van bezorginformatie. Deze informatie wordt gedeeld met gerenommeerde logistieke dienstverleners. Wij slaan geen bankgegevens op.
Zorg ervoor dat u uw afleveradres correct en volledig invult. In het geval dat u op uw werk af laat leveren adviseren wij de naam van het bedrijf bij het afleveradres toe te voegen.
Ordergegevens worden bevestigd per e-mail. Wanneer deze gegevens niet juist zijn vragen wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via e-mail [email protected]. - Hoe vaak wordt de site Jardinchic.nl bijgewerkt?
- Om je steeds meer meubels en designobjecten (zoals het merk serralunga) te laten ontdekken, gewijd aan Outdoor, wordt Jardinchic vaak vernieuwd. U kunt alle nieuwe producten online vinden in onze categorie Nieuws.
- Vind ik niet steeds dezelfde merken en ontwerpers op uw site?
- Onze site is een mix van gevestigde merken en innovatief design van nieuwe ontwerpers en jonge merken. Het hele jaar door bezoeken wij beurzen en fabrikanten om de collectie compleet en actueel te houden. Als er een merk of ontwerper is, welke niet mag ontbreken, dan horen wij dat graag van u!
- Hoe kan ik een artikel terugsturen of ruilen?
- Laat het ons binnen 14 werkdagen weten via het contactformulier en retourneer het product in de originele verpakking. Producten moeten absoluut oververpakt zijn voor transport. Om managementredenen worden geen retouren geaccepteerd zonder een retournummer en zonder dat JardinChic op de hoogte is. Het enige geldige retouradres is:
JARDINCHIC
VB CONSULTING
90, av Georges Clémenceau, Bât A1
69230 SAINT GENIS LAVAL
France - Leveringen van maandag tot vrijdag, van 9.00 tot 16.30 uur
- Hoe kan ik een klacht indienen?
- Als u een klacht wilt indienen over een product of dienst, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij doen ons best om u tevreden te stellen.
- Hoe bepaalt JardinChic de prijs van producten?
- Wij hanteren de adviesprijzen van onze leveranciers.
- Bijzondere acties - vouchers
-
We bieden kortingen aan. Deze codes worden tijdens speciale bewerkingen meegedeeld, hierdoor kunt u een procentuele korting op uw bestelling ontvangen (exclusief verzendkosten).
Opmerking: de kortingscodes hebben een beperkte levensduur. Bovendien zijn codes niet van toepassing op alle merken die we aanbieden op Jardinchic. De speciale voorwaarden staan vermeld op de e-mail die u wordt toegestuurd met de betreffende kortingscode. U vindt de lijst met alle uitgesloten merken in onze Algemene voorwaarden - regel 8.
Als u een goede kortingscode wilt gebruiken, kopieert u deze eenvoudig naar het tekstvak met de kortingscode op de winkelwagenpagina en klikt u vervolgens op de knop 'Kortingsbon toepassen'. U zult profiteren van deze codes door u aan te melden voor onze nieuwsbrief. - Wanneer producten niet beschikbaar zijn, wanneer het bedrag van mijn bestelling wordt afgeschreven?
-
Als u bestelt met betaling met creditcard of PayPal, wordt het bedrag rechtstreeks afgeboekt, zoals in alle winkels, zelfs als het product niet in voorraad is. Als u bestelt per bankoverschrijving, verwerkt de bestelling vanaf de ontvangst van de overschrijving op onze bankrekening.
- Wat is de levertijd van mijn bestelling?
-
Een vertraging wordt altijd gerespecteerd! Wanneer producten op voorraad zijn, leveren wij Jardinchic onder 4/5 werkdagen af naar internationale plaatsen. Sommige specifieke items vereisen echter extra tijd.
Jardinchic verplicht zich om producten in de kortst mogelijke tijd te leveren volgens de gekozen bezorgmethode en de beschikbaarheid van artikelen. De op de website aangegeven levertijden zijn de gebruikelijke gemiddelde tijden en komen overeen met de totale verwerkingstijd en levering.
In geval van vertraging wordt u onmiddellijk op de hoogte gebracht via e-mail.
Wanneer een klant meerdere producten tegelijkertijd bestelt en de levertijd verschilt, is de werkelijke levertijd de langste tijd. Als een bestelling producten in voorraad en een aantal andere niet beschikbaar is, kan de klant kiezen voor de bestelling om zendingen te splitsen (de verzendkosten worden gefactureerd afhankelijk van het aantal zendingen) of om een wereldwijde zending te kiezen. - Hoe kan ik mijn bestelling veranderen of annuleren?
-
Wij informeren u dat, sinds de wet Macron, de klant niet in staat is om zijn bestelling vóór de levering op te zeggen. Als u uw gehele bestelling al hebt bevestigd en online betaalt, kunnen we uw bestelling niet annuleren of wijzigen tenzij u onze klantenservice onmiddellijk na uw orderbevestiging op de hoogte stelt. We kunnen een bestelling aanpassen of annuleren als het product / de producten niet is / zijn nog niet verzonden of in productie is gegaan.
Als de bestelling al is verzonden of in productie is, kunnen we niets doen en moet u wachten totdat de levering uw intrekkingsrecht heeft toegepast (retourkosten zijn de verantwoordelijkheid van de klant). - Hoe kan ik mijn pakket volgen na het verzenden?
-
Ga naar uw account (link bovenaan alle pagina's) om de status van uw bestelling te bekijken.
Op de samenvatting van de bestelling ziet u een knop "Volg uw bestelling".
Onze consultants zijn ook per e-mail beschikbaar op [email protected] - Wat te doen in geval van een probleem met de levering of het artikel?
-
We vragen je om een beschadigd pakket (doos met zichtbare sporen van schade voor de opening) niet te accepteren: je moet absoluut het pakket weigeren en reserveringen op het leveringsformulier noteren voordat je het verstuurt, met een verklaring voor de reden van de weigering.
Neem dan binnen 24 uur per e-mail contact op met onze klantenservice via het contactformulier met uw bestelnummer en de aard van het geschil. We zullen alle nodige maatregelen nemen om uw pakket zo snel mogelijk te verzenden.
Als er geen reserveringen zijn gemaakt, kunnen we geen rekening houden met het proces en een schadevergoeding doen. We sturen u al onze ontvangstbevestigingen wanneer uw bestelling wordt verzonden, dus we vragen u om onze e-mail aandachtig te lezen. - Wat gebeurt er als ik afwezig ben bij de aflevering?
-
Als u de dag van aflevering van uw pakket afwezig bent en dat deze via Colissimo naar u is verzonden, blijft er een bezorgingsbericht achter in uw mailbox. Dan heb je een periode van ongeveer 10 dagen om je pakket op te halen bij je postkantoor.
Als uw pakket wordt verzonden per koerier en u tijdens de levering afwezig bent ondanks de bevestiging van de afspraak, laat de koerier u een bezorgbericht in uw mailbox achter met het telefoonnummer van het bureau. U zult zonder verdere vertraging contact met het agentschap moeten opnemen om een nieuwe afspraakdatum vast te leggen.
Extra kosten voor de tweede levering kunnen aan u worden gefactureerd. - Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ingevoerd op de website?
- Na de laatste stap van het afrekenen op onze website, ontvangt u onmiddellijk een orderbevestiging per e-mail.
- Wat te doen als de bezorging langer duurt dan verwacht?
- Aarzel niet om per e-mail contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier om een onderzoek aan te vragen. We zullen ons best doen om binnen 24 uur (werkdag) antwoord te geven.
- Wat zijn de bezorggebieden?
-
Wij bezorgen in Frankrijk, België en Luxemburg, Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Italië, Nederland, Portugal, VK.
Voor DOM-TOM, Corsica, Andorra, Monaco en Zwitserland: alleen bestellingen die door Colissimo / Chronopost kunnen worden bezorgd, kunnen op onze website worden gedaan. Voor bestellingen van grote en zware producten, sturen wij u een offerte met transportkosten.
Elke bestelling uit een ander geografisch gebied kan echter bestudeerd worden. Indien geaccepteerd, wordt een schatting van de kosten aan de koper gestuurd voorafgaand aan de bevestiging van de bestelling. - Welke bezorgmethoden biedt u?
-
We gebruiken verschillende vervoerswijzen om uw pakket te verzenden.
Minder volumineus worden door de Post ondersteund en via Colissimo verzonden om een zending te volgen. Aan elk pakket is een uniek nummer toegewezen. De e-mailbevestiging van uw bestelling wordt verzonden vertelt u wat geen pakketten. U vindt het trackingnummer van uw paragaat in "Mijn account", "Mijn bestellingen". Wanneer het pakket door La Poste wordt verzonden, gaat u eenvoudig naar de website Laposte.net om de bezorging van uw bestelling bij te houden.
De grotere en / of zwaardere pakketten worden ondersteund door een koerier. U kunt ook het volgen van uw bestelling volgen, wij geven u het trackingnummer aan wanneer we uw bestelling verzenden.
Expressleveringen op aanvraag voor internationale plaatsen. - Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?
-
U kunt uw factuur bewerken vanuit uw account of per post aanvragen bij de klantenservice.
- Staat het antwoord of uw vraag er niet bij?
-
In dat geval verzoeken wij u vriendelijk een bericht te sturen aan [email protected].