NL ▼

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen. Als u de informatie die u zoekt niet kunt vinden, helpen wij u graag.

Hoe kan ik contact opnemen met JardinChic?
Via ons contactformulier
Per e-mail  [email protected]
U kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot vrijdag, 9-18 uur.

Kan ik veilig betalen via de website?
Ja, Jardinchic maakt gebruik van een beveiligd betalingssysteem met SSL encryptie-technologie. Dat is een van de meest gebruikte en meest effectieve methoden in de wereld. Credit card gegevens worden versleuteld. JardinChic slaat geen bankgegevens op.
Op welke manieren kan ik betalen?
Via Ideal
Via CreditCard
Via PayPal
Deze opties zijn beschikbaar tijdens het afrekenen
Hoe wordt omgegaan met mijn gegevens?
Informatie die u via de website invoert (o.a. afleveradres, telefoonnummer, e-mail) worden niet aan derden verstrekt, met uitzondering van bezorginformatie. Deze informatie wordt gedeeld met gerenommeerde logistieke dienstverleners. Wij slaan geen bankgegevens op.
Zorg ervoor dat u uw afleveradres correct en volledig invult. In het geval dat u op uw werk af laat leveren adviseren wij de naam van het bedrijf bij het afleveradres toe te voegen.
Ordergegevens worden bevestigd per e-mail. Wanneer deze gegevens niet juist zijn vragen wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via e-mail [email protected].
Hoe kan ik iemand een Kado Cheque van JardinChic geven?
Op JardinChic kunt u Kado Cheques bestellen die de ontvanger kan besteden op JardinChic.nl. Na het afronden van uw bestelling kunt u uw persoonlijke boodschap naar ons mailen via [email protected]. Wij zorgen dat binnen enkele dagen de ontvanger de Kado Cheque met uw boodschap ontvangt.
Hoe vaak wordt de site Jardinchic.nl  bijgewerkt?
Om u meer over outdoor meubels en design te laten ontdekken vernieuwen wij onze collectie en website voortdurend. Via onze website en blog kunt u zichzelf op de hoogte houden. Ook kunt u zich inschrijven voor onze nieuwsbrief. Daarin vindt u nieuws over de laatste trends, nieuwe producten en achtergronden over outdoor meubels en design.
Vind ik niet steeds dezelfde merken en ontwerpers op uw site?
Onze site is een mix van gevestigde merken en innovatief design van nieuwe ontwerpers en jonge merken. Het hele jaar door bezoeken wij beurzen en fabrikanten om de collectie compleet en actueel te houden. Als er een merk of ontwerper is, welke niet mag ontbreken, dan horen wij dat graag van u!
Hoe kan ik een artikel terugsturen of ruilen?
Laat ons via het contactformulier zo snel mogelijk weten dat u terug wilt sturen of wilt ruilen. Producten dienen goed verpakt worden met een extra verpakking om de originele verpakking. U ontvangt van ons een retournummer en vervolgens kunt u het pakket (voor uw kosten) sturen naar:

JardinChic Chez Sport Invest SVT
6 rue des Bouvières
Pae Les Glaisins
74940 ANNECY LE VIEUX
FRANCE

Hoe kan ik een klacht indienen?
Als u een klacht wilt indienen over een product of dienst, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij doen ons best om u tevreden te stellen.
Hoe bepaalt JardinChic de prijs van producten?
Wij hanteren de adviesprijzen van onze leveranciers.
Bijzondere acties - vouchers
Wij bieden regelmatig kortingen in de vorm van actie vouchers. Een voucher levert u een korting op uw bestelling (excl. verzendkosten) op. Let op: vouchercodes hebben een beperkte geldigheid. U kunt een vouchercode invoeren tijdens het bestellen en afrekenen.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De verzendduur zal in de meeste gevallen 4 tot 5 dagen zijn.  Voor een beperkte selectie kan een levertijd tot 2 weken van toepassing zijn, daarbij is dit aangegeven tijdens het bestellen.
Hoe kan ik mijn bestelling veranderen of annuleren?
Als uw bestelling al betaald en bevestigd is raden wij u aan zsm contact op te nemen met de klantenservice. Annuleren is alleen mogelijk als de bestelling nog niet verzonden is.
Hoe kan ik mijn pakket volgen na het verzenden?
U kunt de status van uw bestelling en de verzending ervan volgen via de webshop op 'Mijn account', 'mijn bestellingen'.
U ontvangt een e-mail bij verzending met informatie over de vervoerder en het aantal pakketten; de track & trace code. Met deze code kunt u via de site van de vervoerder de status van uw bestelling volgen. Onze klantenservice is  ook beschikbaar voor vragen over uw verzending via e-mail of telefonisch op [email protected] of  
Wat te doen in geval van een probleem met de levering of het artikel?
Wij verzoeken u een beschadigd of reeds geopend pakket niet in ontvangst te nemen en de vervoerder en JardinChic van de ontvangstweigering op de hoogte te stellen. Wij zullen vervolgens ons uiterste best doen u zo snel en goed als mogelijk te helpen.
Wat gebeurt er als ik afwezig ben bij de aflevering?
Bij afwezigheid bij de aflevering ontvangt u een bericht in de brievenbus met de vervolgstap. Dat kan het nogmaals aanbieden van het pakket zijn of een verzoek het op een afhaalpunt in uw omgeving af te halen.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ingevoerd op de website?
Na de laatste stap van uw bestelling op onze website, krijgt u meteen een overzicht van uw bestelling  en sturen wij u een bevesting per e-mail.
Wat te doen als de bezorging langer duurt dan verwacht?
De levertijden die wij bevestigen zijn de standaardlevertijden, waarop uitzonderingen mogelijk zijn. Via track en trace kunt u de verzending zelf volgen, maar aarzel niet contact met ons op te nemen als u aanvullende vragen heeft.
Kan ik op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan door een ander afleveradres in te voeren tijdens het bestellen. Ook in het buitenland kunnen wij laten bezorgen. Daarbij gelden vaak andere tarieven. Neemt u gerust contact met ons op voor de mogelijkheden en kosten.
Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?
Ja, de factuur plaatsen wij in uw klant account en kunt u inkijken en downloaden als u inlogt.

Staat het antwoord of uw vraag er niet bij?
In dat geval verzoeken wij u vriendelijk een bericht te sturen aan [email protected]. Wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.